What's new
The Front Row Forums

Register a free account today to become a member of the world's largest Rugby League discussion forum! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

SUNDAY LIVE

Dog

Juniors
Brisbane 4
Tuqiri try
Sydney 0

Cronulla 10
McKenna, Campbell tries; Rogers 1/2 goals
Newcastle 0

New Zealand 12
Toopi, TBA try; Cleary 2/2 goals
Penrith 0

10 mins gone all games

Dog

Dog

Juniors
<table cellspacing=0 cellpadding=0 width="100%" border=1> <tbody> <tr> <td width="80%"> <h1><span>Cronulla 12 (<u>Tries</u>: McKenna, Campbell; <u>Goals</u>: Rogers 2/4)</span></h1> <h1><span>Newcastle 6 (<u>Tries</u>: O’Davis; <u>Goals</u>: Johns 1/1)</span></h1></td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1><span>Brisbane 4 (<u>Tries</u>: Tuqiri; <u>Goals</u>: De Vere 0/1)&lt;?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />&lt;o:p>&lt;/o:p></span></h1> <h1><span>Sydney6 (<u>Tries</u>: Phillips; <u>Goals</u>: Fitzgibbon 1/2)</span></h1></td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1><span>Penrith6 (<u>Tries</u>: Gower; <u>Goals</u>: Hicks 1/1)&lt;o:p>&lt;/o:p></span></h1> <h1><span>New Zealand 12 (<u>Tries</u>: Toopi, Jones; <u>Goals</u>: Cleary 2/2)</span></h1></td></tr></tbody></table>

Dog

Juniors
<table cellspacing=0 cellpadding=0 width="100%" align=center border=1> <tbody> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Cronulla 18 (<u>Tries</u>: McKenna, Campbell, Stuart; <u>Goals</u>: Rogers 3/5)</span></h1> <h1 align=center><span>Newcastle 6 (<u>Tries</u>: O’Davis; <u>Goals</u>: Johns 1/1)</span></h1></td> <td>30th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Brisbane 4 (<u>Tries</u>: Tuqiri; <u>Goals</u>: De Vere 0/1)</span></h1> <h1 align=center><span></span><span>Sydney6 (<u>Tries</u>: Phillips; <u>Goals</u>: Fitzgibbon 1/2)</span></h1></td> <td> 30th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Penrith10 (<u>Tries</u>: Gower, Woods; <u>Goals</u>: Hicks 1/2)&lt;?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />&lt;o:p>&lt;/o:p></span></h1> <h1 align=center><span>New Zealand 12 (<u>Tries</u>: Toopi, Jones; <u>Goals</u>: Cleary 2/2)</span></h1></td> <td>30th min</td></tr> <tr> <td>Dog</td> <td></td></tr></tbody></table>

Dog

Juniors
<table cellspacing=0 cellpadding=0 width="100%" align=center border=1> <tbody> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Cronulla22 (<u>Tries</u>: McKenna, Campbell, Stuart, Best; <u>Goals</u>: Rogers 3/5)</span></h1> <h1 align=center><span>Newcastle 6 (<u>Tries</u>: O’Davis; <u>Goals</u>: Johns 1/1)</span></h1></td> <td>35th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Brisbane 4 (<u>Tries</u>: Tuqiri; <u>Goals</u>: De Vere 0/1)</span></h1> <h1 align=center><span></span><span>Sydney12 (<u>Tries</u>: Phillips, Lomu; <u>Goals</u>: Fitzgibbon 2/3)</span></h1></td> <td> 35th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Penrith14 (<u>Tries</u>: Gower, Woods, Hicks; <u>Goals</u>: Hicks 1/3)</span></h1> <h1 align=center><span>New Zealand 12 (<u>Tries</u>: Toopi, Jones; <u>Goals</u>: Cleary 2/2)</span></h1></td> <td>35th min</td></tr> <tr> <td align=middle> Dog</td> <td></td></tr></tbody></table>

Dog

Juniors
<table cellspacing=0 cellpadding=0 width="100%" align=center border=1> <tbody> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Cronulla24 (<u>Tries</u>: McKenna, Campbell, Stuart, Best; <u>Goals</u>: Rogers 4/6)</span></h1> <h1 align=center><span>Newcastle 6 (<u>Tries</u>: O’Davis; <u>Goals</u>: Johns 1/1)</span></h1></td> <td>37th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Brisbane 4 (<u>Tries</u>: Tuqiri; <u>Goals</u>: De Vere 0/1)</span></h1> <h1 align=center><span></span><span>Sydney12 (<u>Tries</u>: Phillips; <u>Goals</u>: Fitzgibbon 1/2)</span></h1></td> <td> 37th min</td></tr> <tr> <td width="80%"> <h1 align=center><span>Penrith16 (<u>Tries</u>: Gower, Woods, Hicks; <u>Goals</u>: Hicks 2/3)</span></h1> <h1 align=center><span>New Zealand 12 (<u>Tries</u>: Toopi, Jones; <u>Goals</u>: Cleary 2/2)</span></h1></td> <td>37th min</td></tr> <tr> <td align=middle> Dog</td> <td></td></tr></tbody></table>

Latest posts